Management společnosti PROBATA s.r.o. si uvědomuje prvořadý význam budování a následného udržení kvalitních obchodních vztahů se svými zákazníky a obchodními partnery, postavenými na důvěře, solidnosti a spokojenosti. Vztah společnosti k zákazníkům je trvale definován následujícími prvky:
- Dbáme o neustálé zvyšování prestiže a konkurenceschopnosti naší společnosti.
- Při vztahu se zákazníkem nesmí nikdy nastat okamžik, kdy by zákazník zapochyboval o důvěře svěřené naší společnosti.
- Hledáme vždy individuální přístup k nalezení specifických potřeb zákazníků a jejich řešení věnujeme maximální mírou osobního nasazení a vstřícného přístupu jak z hlediska časového, tak z hlediska řešení zakázky.
- Usilujeme o neustálé zlepšování a zefektivňování poskytovaných služeb s cílem předcházení očekávání našich zákazníků stávajících i potencionálních.
- Dbáme na neustálé zvyšování kvalifikace managementu společnosti i všech spolupracovníků a jejich osobní kvality, motivujeme je a plně využíváme jejich schopnosti.
- Veškeré činnosti vykonáváme vždy v souladu s platnou legislativou.
Rozhodne-li se zákazník využít služeb společnosti PROBATA s.r.o., zcela jistě ocení nespornou kvalitu poskytovaných služeb a profesionální přístup a zařadí se k celé řadě spokojených zákazníků společnosti.